dimarts, 30 de desembre del 2014

Què fer...? (2)

Hola, Cotlers!

Ahir a classe, la professora va demanar que obríssim els nostres portàtils i entréssim al blog de l'assignatura. A mi em va tocar compartir l'ordinador amb unes amigues, i a aquestes no se'ls va ocórrer res més que anar clicant tot el que veien a la pàgina.
Total, que van tocar la pestanya "blog següent" (que com podreu comprovar no hi és al meu blog), i van anar a parar a un site anomenat Anabelle o algo per l'estil.

I què van fer amb això?

Com que el lloc estava redactat en alemany i no s'entenia res, el van copiar al Google Traductor (no hi havia la opció de traduïr el blog) i van passar-se minuts llegint aquella curiosa història que hi havia escrita, amb algunes faltes de concordància per culpa de l'eina de Google.

Què van descobrir allà?

Van aconseguir entendre que la noia que administrava el blog se sentia atreta per un tal William (elles també van acabar enamorant-s'hi) i algunes coses més.
Bé, la qüestió és que s'ho van passar bé a una classe que es podria considerar de les més pesades i es van distreure. Per això m'ha semblat bé explicar-vos ho, per si en algun cas us avorriu massa i voleu passar una bona estona :)

Finalment... Què estava fent jo, si aquell era el meu ordinador?

Escoltar la mestra parlant. ^.^'

---


4 comentaris:

  1. Ostres! Quina manera de passar l'estona a la classe jajajaja

    Jo un dia també vaig trobar un bloc molt interessant amb això del siguiente blog. Em vaig trobar amb un de rus d'una noia que explicava que passejant pel bosc que tenen a prop de casa amb el xicot es va trobar amb una planta de fabricació abandonada. Van entrar-hi i hi van fer una volta. Al cap d'uns dies van tornar i van veure que hi havia coses diferents... No estava del tot abandonada! Van investigar i investigar i van descobrir que és una planta de fabricació de coets soviètica! (que en teoria, després de la seva troballa, es va tancar definitivament).

    A internet hi ha de tot! jajajajaja

    Un petó!

    Núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajjaj serveix de molt, això! A més hi ha altres persones com nosaltres a la resta del món, que no són coneguts a blogger i així els ajudem a tenir més visites! No? ;) Veient-ho d'aquesta manera, crec que és molt bona forma de passar l'estona! :)

      Elimina
  2. Hola!
    Sóc la Ídia de la inciativa dels catalans. Ja hem fet el grup de Whatsapp, si t'interesa apuntart-t'hi, contacta'm al tw @IdiaMyth o viajeradelibros@gmail.com

    M'agrada molt el teu blog, eh.

    <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Encantada de que comentis!
      Ho sento, però tinc petits problemes amb el Whatsapp aquests dies i, bé, ara per ara no crec que em pugui apuntar al grup.
      De veritat, em va encantar la teva iniciativa! Costa molt trobar bons blogs catalans a la xarxa!

      Fins aviat, ens llegim!

      Elimina

T'ha agradat l'entrada? Sí? No? Comenta! (Això sí, respectant sempre als altres comentaris!)