dissabte, 26 d’abril del 2014

Les Millors Pel·lícules de la Història del Cinema (Science Fiction)

Aquests dies estic molt ocupada (això vol dir que el blog funciona, jeje)... I tinc poc temps per penjar l'entrada així que aniré per feina.

Amunt les pelis!

Una altra cosa que tots fem és mirar pel·lícules de tant en tant, però jo dedico els diumenges a fer marató de pelis!
Jo potser destacaria les basades en llibres, com ara En Flames, però les meves preferides són les de ciència ficció, tipus Els Vengadors o Capità Amèrica.

Aquí us deixo unes quantes recomanacions:
- X-Men (totes les pelis + les primera generación + barrejats + Lobezno*-*)
- John Carter
- Percy Jackson (totes les pelis)
- Avatar
- Battleship
- Star Trek (totes les pelis)
- Star Wars (totes les pelis)
- Prince of Persia
- Matrix (totes les pelis), etc...

Buf... Si hagués de fer una llista de totes les pel·lícules bones, no acabaria mai!
Bé, espero que estigueu d'acord amb la llista i que si voleu més recomanacions de pel·lícules (en aquest cas de comèdia) no us perdeu la publicació del dijous.

Merci per visitar-me! :)


PD: Divergent el 30 d'abril als cines!! :D

---



2 comentaris:

  1. JAJAJA m'encanta Star Wars, Avatar i Prince of Persia i vull veure Percey Jackson

    ResponElimina
    Respostes
    1. Acabo de veure Percy Jackson y el mar de los monstruos! :D

      Elimina

T'ha agradat l'entrada? Sí? No? Comenta! (Això sí, respectant sempre als altres comentaris!)