dimecres, 23 d’abril del 2014

SJ'14

Com us va Sant Jordi? Bé? Espero que sí!! :)

Al sortir de classe he anat a comprar llibres, roses i magdalenes d'aquelles amb motius de Sant Jordi (irressistibles!). Avui, no sé si és expressament perquè és un dia especial o què, fa una calor de mort!! No s'hi podia estar, allà en mig de tota la gent i suant de cap a peus!

M'he comprat la segona part de Divergent, Insurgent! D'aquí una estoneta (espero que no molt llarga), aniré a buscar-lo per començar-lo a gaudir. De ben segur que és tan bo com l'altre. Va vinga, que són 500 pàgines i en 3 dies acabat! Us recomano molt aquesta saga, de veritat!

He fet conversa amb la noia que m'ha venut la novel·la:
- Saps que aquest llibre és el segon d'una trilogia, no? T'has llegit el primer? - diu ella.
- Sí, sí, me l'he llegit, espero llegir-me-la tota!
- Ah, que bé! I t'ha agradat?
- Molt! I...
M'anava a enrotllar parlant però he decidit acabar-lo de comprar i marxar cap a casa, que com més aviat acabés la feina, més d'hora em podria començar Insurgent.

Doncs, bé, dono per acabada aquesta entrada i que passeu un dia fantàstic!

PD: El dia 30 estrenen la peli Divergent i la vaig a veure la mateixa tarda! Quines ganes!! :D :D
Feu el test per a saber la vostra facció a: http://www.sagadivergente.com/homeElige.php



Vosaltres què fareu en aquest dia tan especial? :)


---




1 comentari:

  1. Hola, jo m'estic llegint divergent i es molt interessant també us el recomano a tots aixi que, VAIG A LLEGIR!!!

    ResponElimina

T'ha agradat l'entrada? Sí? No? Comenta! (Això sí, respectant sempre als altres comentaris!)